Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne zwracamy się z prośbą o korzystanie z usług elektronicznych oraz zalecamy kontakt telefoniczny z doradcą klienta w terminie wyznaczonej obowiązkowej wizyty oraz w sprawach nie wymagających osobistej wizyty w Urzędzie.
Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.: Profil zaufany – ePUAP – jak założyć?
Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.
Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

Kontakt telefoniczny z Urzędem Pracy w Wałbrzychu
https://walbrzych.praca.gov.pl/urzad/dane-kontaktowe


Dyrekcja i Pracownicy
Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu