Znalezienie pracownika to wyzwanie!

Pracodawco poszukujesz pracowników?

Zgłoś ofertę pracy do nas!

Zamieścimy ją na Centralnej Bazie Ofert Pracy.

Dlaczego warto?

- Twoja oferta zostanie przyjęta bezpłatnie oraz udostępniona również na popularnych portalach z ofertami pracy.

- Oferta dotrze nie tylko do zarejestrowanych osób bezrobotnych, ale również do osób poszukujących pracy lub planujących ją zmienić.

Oferujemy również nieodpłatną pomoc naszych doradców zawodowych w doborze kandydata do stanowiska pracy.


Ofertę możesz złożyć na kilka sposobów (decyzja należy do Ciebie):

- Poprzez portal praca.gov.pl – wypełniając formularz dostępny na stronie,

- Wykorzystując gotowy do wypełnienia dokument dostępny na naszej stronie internetowej: https://walbrzych.praca.gov.pl/
i prześlij go do nas-
- skanem na adres e-mail: kancelaria@urzadpracy.pl,
- faxem: 74 84 07 376,
- pocztą tradycyjną.

Możesz złożyć ofertę również osobiście w Urzędzie w pokoju nr 6 – chętnie pomożemy w uzupełnieniu druku oferty pracy na miejscu!
Informacje o publikacji dokumentu